X

NOTIS PERTUKARAN EMEL KHIDMAT BANTUAN SPE

Dimaklumkan bermula dari 15 Disember 2020, emel bantuanSPE@commercedc.com.my telah dikemaskini kepada speedhelpdesk@commercedc.com.my

Oleh itu, sebarang pertanyaan mengenai sistem SPEED atau SENNEGO, sila hubungi maklumat seperti di bawah:

  1. 03 7885 4111 (Syarikat@Pembekal)
  2. 03 7885 4000 (Agensi)
  3. speedhelpdesk@commercedc.com.my

Sekian, Terima kasih.

 
 
 
 
 
     
 
» PENGENALAN SPE MARA  
» PEKELILING  
» CIRI DAN KELEBIHAN SISTEM  
» DAFTAR PEMBEKAL  
» SOALAN LAZIM  
» KHIDMAT PELANGGAN  
 
     
     
 
 
 
 
SELAMAT DATANG KE SPE MARA

SPE MARA membolehkan aktiviti perolehan dijalankan secara telus untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan MARA. SPE MARA akan menukarkan proses perolehan tradisional (secara manual) di dalam urusan perolehan MARA kepada perolehan elektronik menerusi Internet.

Pengguna MARA dan juga pembekal berinteraksi secara dua hala di dalam urusan perolehan yang dijalankan. Selain itu, pembekal boleh mempamerkan produk mereka di dalam jaringan web sedunia, menerima, mengurus dan memproses pesanan pembelian serta menerima bayaran daripada Pusat Kos MARA secara online.

SPE MARA dilaksanakan secara berfasa melalui Modul Pembelian Terus dan diikuti dengan Modul Sebutharga, Tender dan eBidding ke seluruh Pusat Kos MARA.

 
     
 
LOG MASUK PENGGUNA MARA
ID Pengguna
Kata laluan
 
  Lupa Kata laluan?
 
     
sample!!!
BERITA & ACARA @ MARA
  Tiada acara baru  
 
 
 
   
 
© Copyright Majlis Amanah Rakyat (MARA). All rights reserved. Terms.